تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

نظافت تهران اين روزها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. براي نظافت خوب منزل شما نياز به يک نظافتچي منزل بي‌نظير داريد تا بتواند به خوبي نظافت منزل شما را انجام دهد و بهترين نظافتچي منزل را مي‌توانيد در پلتفرم خدمت از ما بيابيد. شما به راحتي مي‌توانيد استخدام کارگر خانم براي نظافت منزل خود را انجام دهيد. براي در خواست نظافتچي منزل مي‌توانيد اپليکيشن خدمت از ما را نصب کنيد و در آن بهترين نظافتچي منزل را درخواست بدهيد. همچنين در خدمت از ما شما مي‌توانيد هزينه نظافت منزل در سال 98 را از چندين نظافتچي منزل متفاوت دريافت کنيد.

علاوه بر اينکه مي‌توان نظافت تهران را در خدمت از ما در خواست کنيد، مي‌توانيد نظافت منزل مشهد و نظافت منزل کرج و ساير شهرها را نيز درخواست کنيد. در تمامي شهر ها نظافتچي منزل خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهد و شما با خيالي راحت ا تميزي خانه خود لذت مي‌بريد.

بيشترين درخواست نظافتچي منزل براي نظافت تهران بوده است به همين دليل در مجموعه خدمت از ما تعداد زيادي از شرکت‌ها نظافت تهران فعاليت دارند و در ساعات کاري خود هر گونه خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهند.

 

نکات استخدام نظافتچي منزل

از نکات مهم استخدام نظافتچي منزل اين است که بايد يک فرد مورد اعتماد باشد تا بتوان با خيال راحت و آسوده کار نظافت منزل را به او سپرد.

 

53jo_2.jpg

 

در زمان در خواست نظافتچي منزل در خدمت از ما شما مي‌تواندي پروفايل شخصي تمامي افراد نظافتچي منزل را ببينيد و با توجه به نظرات و امتيازات از مشتريا قبلي نظافتچي منزل مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

 

نظافت تهران

نظافت تهران از جمله خدمات مهمي است که توسط شرکت هاي خدماتي نظافتي در تهران ارائه مي‌شود.

 

نظافتچي منزل چه وظايفي دارد؟

يک نظافتچي منزل بايد بتواند با دقت و صبر کار خود را انجام بدهد و کارش را بي دليل طولاني نکن تا مشتريان بتوانند به ساير کارهاي خود برسند. از مشکلاتي که مشتريان با نظافتچي منزل دارند همين مي‌باشد که نظافتچي منزل به دليل کار کردن در سرعت پايين و يواش مدت زمان کارش بيشتر از حد معمول شده و در آخر نيز به دليل زمان بيشتري که در محل بوده در خواست پول و انعام بيشتري ميکند. در خدمت از ما به شدت با نظافتچي منزل خاطي بر خورد شده و اين چنين موارد بسيار کم پيش مي‌آيند.

يکي ديگر از وظايف نظافتچي منزل اين است که کارش را به خوبي انجام دهد و مشتري رضايت بالايي از او داشته باشد. ممکن است شما نيز چنين تجربه ايي داشته باشيد که يک نظافتچي منزل به دليل انجام کارش در خواست انعام دارد. اينکه يک نظافتچي منزل کارش را با کيفيت و دقت انجام دهد وظيفه او است و درخواست انعام کاري اشتباه و پرداخت کردن انعام کاري اشتباه‌تر است.

 

سخن پاياني:

شما مي‌توانيد با نصب اپ نظافت منزل "خدمت از ما" درخواست نظافتچي منزل خود را ثبت کنيد؛ و همچنين به راحتي يک نظافتچي منزل براي نظافت تهران و يا ساير شهرهاي ايران استخدام کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نکات,استخدام,نظافتچی,منزل, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 200 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 0:16

نظافت منزل و خانه در فرهنگ ما ايراني‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. از همين سو، خدمات منزل به خصوص نظافت از پردرخواست ترين خدمات است که توسط مجموعه "خدمت از ما" ارائه مي شود. اشخاصي که براي نظافت منزل (نظافتچي آقا يا نظافتچي خانم) شما اعزام مي‌شوند، از فيلترهاي سخت گيرانه‌اي عبور مي‌کنند. تا بتوانيم بهترين خدمات منزل را به شما ارائه دهيم.

 

نحوه ثبت درخواست نظافت منزل:

جهت ثبت سفارش خدمات منزل نيازي به تماس تلفني نداريد. شما به راحتي و بدون نياز به تماس تلفني و ماندن در صف انتظار پاسخگويي، درخواست خود را در سايت و يا اپليکيشن "خدمت از ما" ثبت مي‌نماييد. پس از ثبت درخواست، متخصصين حاضر در "خدمت از ما" جهت ارائه خدمات منزل براي شما قيمت پيشنهادي خود را ارسال مي‌کنند.

پس از دريافت قيمت پيشنهادي شما مي‌توانيد به پروفايل هر يک از نظافتچي‌ها مراجعه نموده و از ميزان رضايتمندي مشتريان قبلي و با توجه به قيمت پيشنهادي، نظافت منزل خود را به به نظافتچي مورد تاييد خود بسپاريد.

 

هدف از معرفي چند نظافتچي در خدمات نظافت منزل چيست؟

با اين روشِ ارائه خدمات منزل، مجموعه "خدمت از ما" سعي در به حداقل رساندن عدم رضايت مشتريان خود دارد. شما قبل از دريافت خدمات نظافت منزل، نظرات مشتريان قبلي را مطالعه مي نماييد. همچنين خود شما نيز به عنوان مشتري پس از دريافت خدمات نظافت منزل، مي‌توانيد به نظافتچي مربوطه راي دهيد و ميزان رضايتمندي خود را در قسمت نظرات و پيشنهادات ثبت نماييد.

ضمن اينکه شما مي‌توانيد در صورت عدم رضايت از خدمات منزل دريافتي، در يک ساعت اول دريافت خدمات با پشتيباني مجموعه "خدمت از ما" تماس حاصل فرماييد و تقاضاي نظافتچي جديد نماييد.

 

zja_1.jpg

 

کدام را انتخاب مي‌کنيد نظافتچي آقا يا نظافتچي خانم؟

بسياري از افراد نظافت منزل توسط نظافتچي خانم را به نظافت منزل توسط نظافتچي آقا را ترجيح مي دهند. به همين دليل اغلب درخواست مشتريان نظافت منزل در مجموعه "خدمت از ما" را نظافتچي خانم تشکيل داده است.

دليل انتخاب نظافتچي خانم توسط مشتريان دقت و توجه بيشتر در نظافت منزل است؛ اما فراموش نکنيد که نظافتچي آقا در کارهاي سنگين همانند ديوارشويي، پاک کردن شيشه، جابجايي وسايل سنگين و موارد مشابه مناسب تر است. بنابرين قبل از انتخاب نظافتچي توجه نماييد دقيقا مي‌خواهيد کدام خدمات نظافتي انجام شود.

 

دريافت خدمات نظافت منزل از "خدمت از ما" چه مزايايي دارد؟

  • دسترسي به چندين نظافتچي آموزش ديده و شرکت هاي نظافت منزل معتبر در کوتاه ترين زمان
  •  معرفي نيروي نظافتچي خانم يا نظافتچي آقا قابل اعتماد
  •  اطمينان از آموزش و آشنايي کامل تمامي نيروها با نحو برخورد با مشتري و رعايت تمامي استانداردها
  •  دريافت هزينه بر اساس نرخ رسمي نظافت منزل و نظافت ساختمان ساختمان
  • اطلاع از قيمت خدمات نظافت منزل قبل از ثبت سفارش نهايي
  • پيگيري تيم پشتيباني "خدمت از ما" از روند اجراي کارنظافت منزل

 

تذکرات مهم قبل از ثبت سفارش خدمات منزل که بايد رعايت نماييد:

  1. درخواست نظافت منزل را حداقل 2 ساعت قبل از زمان مورد نياز ثبت نماييد.
  2. اگر درخواست نظافتچي خانم را داريد، به ياد داشته باشيد حتما يک خانم در منزل حضور داشته باشد.
  3. تهيه ابزار و مواد شستشو مانند مانند جاروبرقي، تي، مواد شوينده و موارد مشابه بر عهده مشتري مي باشد.

 

منتظر ديدگاه‌هاي شما در بخش کامنت‌ها پيرامون نظافت منزل و خدمات منزل هستيم.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : کدام,را,انتخاب,می‌کنید,نظافتچی,آقا,یا,نظافتچی,خانم؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 244 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 0:13

خدمات محبوب نظافتي "خدمت از ما" مزاياي منحصر به فرد خود را دارد. از جمله ارائه خدمات گسترده در حوزه­هاي گوناگون، امکان ارتباط سريع و موثر شرکت­هاي معتبر، شخصي سازي خدمات، برآورد هزينه به صورت رايگان و... موفق به کسب محبوبيت زيادي در ميان مردم شده است. با توجه به نزديک شدن زمستان و سال نو، در اين نوشته قصد داريم خدمات محبوب نظافتي؛ و نيز خدمات تعمير موتورخانه بررسي کنيم.

 

خدمات محبوب نظافتي

نظافت و خدمات مربوط به آن شامل فعاليت­هاي گسترده­اي مي­شود. نظافت منزل، نظافت شرکت، نظافت مشاعات و راه پله، نظافت پارکينگ و... تنها برخي از موارد اين دسته است. در ادامه برخي از خدمات محبوب نظافتي در "خدمت از ما" را نام مي­بريم.

 

5fcv_1.jpg

 

چرا نظافت منزل يکي از خدمات محبوب نطافتي است؟

پرمتقاضي­ترين مورد در ميان خدمات محبوب نظافتي، نظافت منزل باشد. زيرا تقريبا هر خانه ‌اي هفته اي يک بار به نظافت نياز دارد. نظافت منزل نکات و ريزه­کاري­هاي بسيار مهمي دارد که يک نظافتچي باتجربه تمامي آنها را رعايت مي­کند. تعرفه نظافت منزل به عوامل متفاوتي از جمله مدت زمان نظافت و لوازم نظافت بستگي دارد.

 

نظافت راه پله

نظافت راه پله نيز در گروه خدمات محبوب نظافتي ­خدمت از ما قرار مي­گيرد. نظافت راه پله، جدا از نظافت خانه يا نظافت شرکت است و براي آن بايد به صورت جداگانه درخواست دهيد. به همراه خدمت نظافت راه پله، نظافت پارکينگ و مشاعات نيز ارائه مي‌شود و مشخصا باعث تفاوت قيمت خواهند شد.

 

نظافت شرکت

نظافت شرکت نيز يکي از خدمات محبوب نظافتي و موردي بسيار حساس است که بايد توسط نظافتچي حرفه آقا يا خانم صورت بگيرد. براي نظافت شرکت، بايد از لوازمي همچون جاروبرقي صنعتي، شوينده سنگ‌هاي کف و ... استفاده شود. هزينه نظافت شرکت معمولا از هزينه نظافت منزل بيشتر است  نظافت محل کار، با توجه به وجود وسايلي همچون پرينتر، ميز و صندلي اداري، لپ­تاپ و کامپيوتر و ... نيازمند دقت بالايي را در نظافت مي­طلبد.

 

تعمير موتورخانه

نگهداري و تعمير موتورخانه يکي از موضوعات مهم در مديريت ساختمان و يکي از خدمات "خدمت از ما" با متقاضي بالاست. اگر براي تعمير موتورخانه و يا نگهداري از آن به کمک يک تعميرکار تاسيسات موتورخانه نياز داريد، روي "خدمت از ما" حساب کنيد. شما مي­توانيد خدمات تعمير موتورخانه را از طريق وبسايت يا اپليکيشن ثبت کنيد تا به بهترين تعميرکاران موتورخانه به درخواست شما رسيدگي کنند.

 

چرا بهتر است تعمير موتورخانه را به "خدمت از ما" سپرد؟

تعمير موتورخانه کاري است که به تجربه و دانش بالا و دقيقي احتياج دارد. با توجه به اهميت موتورخانه و نقش آن در گرمايش خانه، تعمير موتورخانه توسط فرد بدون تجربه مي‌تواند خسارات جدي را به­دنبال داشته باشد. با کمک گرفتن از يک متخصص علاوه بر رفع مشکل، از مشکلات احتمالي تعمير موتورخانه توسط فرد نامناسب جلوگيري خواهيد کرد.

 

يافتن يک تعميرکار موتورخانه چندان راحت نيست؛ اما با "خدمت از ما" و بررسي پروفايل هر متخصص و همچنين امتيازاتي که مشتريان قبلي به متخصصان داده­اند؛ و نيز نظرات آنها، مي­توانيد بهترين متخصص را براي تعمير موتورخانه خود پيدا و انتخاب کنيد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چرا,نظافت,منزل,یکی,از,خدمات,محبوب,نطافتی,است؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 225 تاريخ : جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 1:47

با رسيدن فصل سرما (پاييز و زمستان)، تعمير پکيج يکي از خدماتي که بسياري از کساني که داراي پکيج هستند، خواهان آن مي‌شوند. از سويي اگر پيش از اين، پکيج خودشان را سرويس مي‌نمودند، نيازي به تعمير پکيج نداشتند و با توجه به گذشت شش ماه از نظافت منزل در فصل بهار، بهره از اپليکيشن نظافت منزل که توسط خدمت از ما ارائه شده است، مي‌تواند شما را در دريافت خدمات متفاوت نظافت منزل، شرکت، راه پله، مشاعات و پارکينگ ياري رساند. همچنين مي‌توانيد خدمت مورد نظر خودتان نظير سرويس پکيج، تعمير پکيج، نصب پکيج، سرويس آبگرمکن، تعمير بخاري و ... را درخواست کنيد. در ادامه به شرح تعمير پکيج شبانه روزي، اپليکيشن خدمات منزل، تعمير پکيج ايران رادياتور، اپليکيشن خدمات ساختماني، نرخ اتحاديه تعمير پکيج، خدمات آنلاين منزل، تعرفه تعميرات پکيج و اپليکيشن درخواست خدمات خواهيم پرداخت.

 

1wsz_1.jpg

 

تعمير پکيج:

پکيج: پکيج علاوه بر گرم کردن آب، مي‌تواند به همراه رادياتور و شوفاژها، گرمايش ساختمان را تأمين کند. علاوه بر اين، هزينه‌هاي استهلاک و تعمير پکيج نيز کمتر از ديگر وسايل گرمايشي است.

هر دستگاه گرمايشي در عمر مفيد خود به خوبي کار مي‌کند. مثلا به طور ميانگين، پکيج ديواري پس از نصب 10 تا 15 سال بازده خوبي دارد. اما بعد از گذشت 15 سال دچار مشکل و نقص فني مي‌شود. در اين حالت تعمير پکيج راه مناسبي نخواهد بود. در اين صورت بهتر است با متخصصي که سال‌هاست در زمينه تعمير پکيج فعاليت مي‌کند درخواست مشورت کنيد.

تعمير پکيج متناسب با قطعاتي که در پکيج شما خراب شده است، نيازمند زمان متفاوتي براي تعمير است. تعرفه تعميرات پکيج (هزينه تعمير پکيج) ، هر ساله توسط اتحاديه مشخص مي‌شود و متناسب با قطعاتي که خراب شده است، تعرفه تعميرات پکيج براي تعمير پکيج، متفاوت خواهد بود.

 

شايد برايتان جالب باشد، بيش‌تر درخواست‌ها براي تعمير پکيج براي برندهاي زير است:

  • تعمير پکيج بوتان
  • تعمير پکيج ايران رادياتور
  • تعمير پکيج بوش
  • تعمير پکيج ايرفو

 

اپليکيشن نظافت منزل:

اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، راهي است تا شما با آسودگي خاطر و به راحتي درخواست خودتان را در سريع‌ترين زمان ممکن ثبت کنيد. در اپليکيشن نظافت منزل مي‌توانيد خدمات متفاوتي همچون نظافت منزل، نظافت راه پله و مشاعات، ديوارشويي و سقف شويي، نصب پکيج، سرويس پکيج، تعمير پکيج و آبگرمکن و ... را درخواست کنيد.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، اپليکيشن خدمات ساختماني بودن آن نيز هست. به اين مفهوم که مي‌توانيد هر درخواستي در زمينه خدمات ساختماني که مي‌خواهيد را در اپ ثبت کنيد و شاهد قيمت‌هاي اعلامي متخصصين شويد. از جمله اين خدمات ساختماني که در اپليکيشن خدمات ساختماني ارائه مي‌شود، مي‌توان به بنايي، تخريب ساختمان، بازسازي، کچ بري، نصب قرنيز و ... اشاره نمود.

 

سخن پاياني:

اميدواريم با نصب اپليکيشن نظافت منزل و خدمات منزل خدمت از ما، بتوانيد هر نوع در خواست خود را که مي‌تواند شامل تعمير پکيج، ساخت شومينه، تعمير بخاري گازي و ... شود را در اپ ثبت کنيد. با نصب اپ خدمت از ما يا بهره از سايت نظافت خدمت از ما، از ميان هزاران متخصص فعال در ايران، يکي را برگزينيد. در صورت داشتن ديدگاه، آن را در کامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : تعرفه,تعمیرات,پکیج, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 9:21

تعمير آبگرمکن کارهايي است که به عقيده بعضي‌ها، کار راحت و بي دردسري است. اما با وجود همه سادگي‌ها در تعمير آبگرمکن، ظرافت‌هاي خاصي در آن نهفته است که نياز به يک متخصص را واجب مي‌سازد. نماشويي نيز از خدماتي است که اين روزها بيش‌تر از قبل موردتوجه است. خدمات نماشويي شامل نماشويي ساختمان با واترجت، نماشويي با طناب، متناسب با نماي ساختمان انجام مي‌شود. همان طور که مي‌دانيد تميز کردن نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان بعد از چند سال که از ساخت ساختمان مي‌گذرد، ضروري مي‌شود.

 

کدام نماشويي براي نماي ساختمان مناسب تر است؟

نماي ساختمان انواع مختلفي دارند. نماي سنگ، نماي آجري، نماي شيشه و کامپوزيت از مواردي هستند که در طراحي نما استفاده مي‌شود. نماشويي در هر يک از موارد گفته شده با هم متفاوت هستند. دو روش معروف نماشويي شامل: نماشويي با داربست و نماشويي بدون داربست مي باشد. در صورتي که ارتفاع ساختمان زياد باشد جهت حفظ امنيت بهتر است از نماشويي با دربست استفاده شود.

تعمير آبگرمکن

نماشويي با داربست چيست؟

نماشويي با داربست سنتي تر است. در روش نماشويي با داربست شستشوي نماي ساختمان با استفاده از ابزار آلات پيشرفته استفاده نمي‌شود. اما کيفيت و دقت نماشويي با داربست بيشتر است.

نماشويي بدون داربست چيست؟

نماشويي بدون داربست شامل نماشويي با طناب يا نماشويي با راپل يا نماشويي با واترجت است.

تعمير آبگرمکن شامل چه مواردي مي شود؟

آبگرمکن در عمر مفيد خود به خوبي کار مي‌کند. ممکن است بعد از گذشت مدت زماني نياز به تعمير آبگرمکن داشته باشيد. در چنين مواقعي بهتر است با شخصي که سال‌ها در زمينه تعمير پکيج فعاليت مي‌کند مشورت نماييد. شايد پيدا کردن تعميرکار آبگرمکن با تجربه برايتان مشکل باشد. "خدمت از ما" در اين مسير همراه شماست. اگر نياز به تعمير آبگرمکن داريد، مي‌توانيد درخواست خود را از طريق فرم ثبت سفارش بدون نياز به تماس تلفني ثبت کنيد تا به مجرب‌ترين و بهترين تعميرکار در شهر خود دسترسي داشته باشيد.

 

نحوه ثبت سفارش نماشويي يا تعمير آبگرمکن در "خدمت از ما"

شما بدون نياز به تماس تلفني و ماندن در صف انتظار پاسخگويي مي توانيد درخواست خود(نماشويي، تعمير آبگرمکن و ...) را ثبت نماييد. پس از ثبت درخواست متخصصين حاضر در خدمت از ما براي شما قيمت پيشنهادي خود را ارسال مي کنند. پس از دريافت قيمت پيشنهادي براي خدمات نماشويي، تعمير آبگرمکن يا هر خدمات ديگري مي توانيد به پروفايل آن ها مراجعه نماييد. پس از ورود به پروفايل آن ها و مطالعه نظرات مشتريان قبلي و با توجه به قيمت پيشنهادي هر يک از آن ها مي توانيد بهترين متخصص را براي خود انتخاب نماييد.

با اين روش ميزان رضايتمندي مشتريان را به حداکثر رسانده ايم. شما مي توانيد پس از دريافت خدمات، به متخصص مورد نظر امتياز دهيد و با ثبت نظر در پروفايل متخصص از ميزان رضايتمندي خود مشتريان آينده را راهنمايي نماييد.

نماشويي و تعمير آبگرمکن تنها بخش کوچکي از خدمات ارائه شده توسط مجموعه "خدمت از ما" مي باشد. با نصب اپليکيشن "خدمت از ما" به راحتي از تمامي خدمات ارائه شده توسط "خدمت از ما" در شهر شما مطلع شويد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : کدام,نماشویی,برای,نمای,ساختمان,مناسب,تر,است؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 246 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 9:19

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 18:12

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 18:10

از ژن تا زندگي پنهان ذهن

تازه هاي نشر

کتاب ژن (تاريخ خودماني)

پديد‌آورنده: سيدارتا موکرجي | مترجم: حسين راسي | ناشر: فرهنگ معاصر

کتاب تاريخچه خودماني ژن به داستان يکي از مهم‌ترين و در عين حال مرموزترين ساختارهاي طبيعت مي‌پردازد. از چند هزار سال پيش و بسيار قبل از آنکه انسان کوچک‌ترين ايده‌اي از ماهيت علمي زيست‌شناسي بدن داشته باشد، سوال مهمي ذهن فلاسفه و پزشکان باستان را به خود مشغول کرده بود؛ چرا کودکان برخي ويژگي‌هاي والدين خود را به ارث مي‌برند و چه چيزي ما را به آن چيزي تبديل مي‌کند که هستيم. از فيثاغورث گرفته تا ارسطو ديدگاه‌هاي متفاوتي را درباره اين موضوع و آنچه علت وراثت و ويژگي‌هاي زيستي مي‌دانستند بيان کردند؛ اما انسان بايد مدت طولاني منتظر مي‌ماند تا توانايي علمي او به جايي برسد که بتواند به طور دقيق‌تري به بررسي اين موضوع بپردازد.

کتاب فرمانده مسعود

پديد‌آورنده: ژيلا بني يعقوب | موضوع: تاريخ ايران | ناشر: پارسه

کارم را براي تهيه‌ي کتاب «فرمانده مسعود» در سال ???? آغاز کردم و پنج سال پي‌در‎پي، يعني تا سال ??، گفتگوهايم را درباره‌ي مسعود در افغانستان پي گرفتم. بنا بر دلايل شخصي که برخي مخاطبان از آن باخبرند سفرهايم به افغانستان تا سال ???? متوقف شد و از سال ?? تا ?? در چند سفر پي‌در‌پي به کابل، پنجشير و مزار شريف انجام مصاحبه‌هايم را با نزديکان و همرزمان مسعود پي گرفتم. مصاحبه‌ها طي يازده سفر انجام شده است. اين کتاب درباره‌ي زندگي احمد شاه مسعود است.

کتاب زندگي پنهان ذهن

پديد‌آورنده: ماريانو سيگمان | مترجم: ماندانا فرهاديان | ناشر: فرهنگ نشرنو

چگونه در طي اولين روزهاي زندگي‌مان به ايده‌ها شکل مي‌دهيم؟ چگونه رؤيا مي‌بينيم و تصور مي‌کنيم؟ چرا احساسات و هيجانات خاصي داريم؟ مغزمان چگونه تغيير مي‌کند و ما همراه با آن چگونه تغيير مي‌کنيم؟ تصورمان چگونه در مورد خوب و منصف بودن خيلي زودتر از آنچه فکر مي‌کنيم رشد مي‌کند؟

زندگي پنهان ذهن از حوزه‌هاي فيزيک، رياضيات، فلسفه، پزشکي، زيست‌شناسي، روانشناسي، مردم‌شناسي، زبان‌شناسي و همچنين آشپزي، شعبده‌بازي، شطرنج، موسيقي، ادبيات و هنر بهره مي‌گيرد تا نشان دهد که علوم اعصاب چگونه در زندگي به‌خدمت ما در مي‌آيد، و عيان مي‌کند که چگونه بي‌کرانگي نورون‌هاي درون مغزمان نحوه‌ي ادراک و احساس و استدلال و ارتباط ما را مي‌سازند.

خريد کتاب از کاواک

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : از,ژن,تا,زندگی,پنهان,ذهن, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 23:41

جايي که خرچنگ‌ها آواز مي‌خوانند

اثر دليا اوئنز 

درباره‌ي نويسنده

دليا اوئنز از نويسندگان سه اثر بين‌المللي و پرفروش «اشک‌هاي کالاهاري»، «چشم فيل» و «رازهاي ساوانا» در حوزه ادبيات ناداستان است؛ اين آثار شرح زندگي و تحقيقات علمي او را در آفريقا روايت مي‌کنند. دليا اوئنز موفق شد جايزه‌ي جان بُرو را براي تأليف آثارش در باب طبيعت از آن خود کند و در مجله‌هاي Nature,The African Joual of Ecology  و  Inteational Wildlife آثار خود را منتشر کند. اين بانوي نويسنده هم‌اکنون ساکن آيداهو است و به فعاليت‌هاي خيرخواهانه‌اش براي کمک به مردم و حفظ حيات‌وحش زامبيا ادامه مي‌دهد. رمان «جايي که خرچنگ‌ها آواز مي‌خوانند» نخستين رمان او است.

اين رمان با نثر لطيف و درعين‌حال نمادين خود به ترسيم شجاعت کايا کلارک وزندگي دشوارش مي‌پردازد؛ کايا دختر جوان و تنهايي است؛ خانواده‌اش او را ترک کرده‌اند و او نه‌فقط در مدرسه، نه‌فقط در شهري که در آن ساکن است، که در کل اين دنيا احساس غريبي مي‌کند.

مادر طبيعت دايه‌اش مي‌شود و باتلاق دنجي در شمال ساحل کارولينا مأمنش. اين باتلاق براي کايا تنها مکاني براي مخفي شدن نيست؛ کايا در آنجا به هيئت دختري آغازين درمي‌آيد و مستقل مي‌شود و در دل طبيعت وحشي پناه مي‌گيرد؛ طبيعتي که به او وفادار است و خود او تجلي ذات آزاد و آرام آن است.

تا آنکه پسر جواني پا به خلوت کايا مي‌گذارد و جهان منزوي کايا به‌يک‌باره از اساس به لرزه درمي‌آيد. علاوه بر اين‌ها ماجراي قتل مرموز و حل‌نشده‌ي پسر موفق و دخترکَش شهر و بسيار حرف نگفته‌ي ديگر در کتاب هست که ارزش مطالعه دارد. 

گرچه مي‌توان کتاب را به مشتي محکم تشبيه کرد اما بايد گفت که اين اثر زيبا به دستي متواضع نگاشته شده است. کتاب گرچه داستاني قوي دارد اما به همان اندازه لطيف است و در عين لذت‌بخش بودن خواننده را ديوانه مي‌کند!

نثر کتاب

نثر کتاب بسيار منحصربه‌فرد است؛ نفس‌گير است و چنان زيبا بيان‌شده که حتي در توصيف يک کرم شب‌تاب کوچک نيز از عمق و جزييات کم نگذاشته و آن‌قدر بااحساس است که خواننده را گاهي به گريه مي‌اندازد.

در متن کتاب جملاتي هست که چون شعر خوانده مي‌شوند و وزن غنائي آن‌ها همانند حرکت قايق بر سطح آب آرام است. کتاب گرچه نثر پرزرق‌وبرقي ندارد اما بي‌نقص است.

اوئنز به خواننده نمي‌گويد که چگونه بينديشد؛ او به هر نکته چنان سرشار گريز ميزند که خواننده حتي صداي نفس‌هايش را نيز مي‌شنود. او با لحن انبوه از احساس خود خواننده را متقاعد مي‌کند که جست‌وجو کند و بيابد؛ بسنجد و کشف کند و تمام اين‌ها را به‌تنهايي انجام دهد.

تخيل قوي اوئنز خواننده را همان‌گونه راهنمايي مي‌کند که باتلاق کيا را، و خواننده چنان ذره‌ذره‌ي داستان را تجربه مي‌کند که بوي دريا را مي‌شنود و طعم شيرين عشقي نوپا را بر زبان خود حس مي‌کند.

سفر کيا سال‌ها به طول مي‌انجامد و داستان ما را از کودکي تا دوران بلوغ و پختگي او با خود همراه مي‌کند. اين حقيقت که رمان در اصل قصيده‌اي است در مدح مادر طبيعت و شکوه اعجاب‌انگيز و غريزه‌ي پرورش و محافظت او، کتاب را دوچندان دوست‌داشتني مي‌کند. تمام شخصيت‌هاي کتاب، چه آن‌ها که سرشار از نقص‌اند و چه آن‌هايي که ذاتي رها و آزاد دارند بسيار به دل مي‌نشينند. ذره‌ذره‌ي اين داستان از احساس و عشق اشباع‌شده و پايان کتاب که خود ماجراي ديگري است!

شايد در برخي نقاط با خود بينديشيد که ديگر داستان رو به افول است و ديگر به اوج خود بازنمي‌گردد اما بايد بگويم خود کتاب به شما ثابت خواهد کرد که تک‌تک جزييات و رويدادهاي داستان درست سر جاي خود هستند.

به آن‌هايي که زيبايي طبيعت گرامي داشته شده در دل يک داستان را تحسين مي‌کنند، به آن‌هايي که دنبال داستاني عاشقانه هستند که هر ذره‌اش لطيف و حقيقي باشد، به آن‌هايي که چاشني قتل و رمز و راز را در داستان مي‌پسندند و به آن‌ها که به‌راستي مي‌خواهند اين دختر توسري‌خور داستان ما يک روز چون الماسي درخشان نگاه‌ها را به خود خيره کند بايد بگويم اين داستان خوراک شما است!

جايي که خرچنگ‌ها آواز مي‌خوانند داستان سازگاري است، داستان پايداري است، داستان اميد است و عشق و تنهايي و عزم و اشتياق و تعصب و قدرت. در اين کتاب در زمان به سفر مي‌پردازيم تا از داستان کايا، دختر باتلاق نشين، سر درآوريم که در حومه‌ي شهر زندگي مي‌کند و مردم محلي هرگز او را هم‌سطح خود نمي‌دانند؛ او را قضاوت مي‌کنند، به سخره مي‌گيرند و به او زور ميگويند. اما در اين ميان هستند کساني که آغوش مهرباني و دوستي به روي او باز کنند و به او عشق بورزند. آخ که چقدر اين کتاب خواستني است!

اين کتاب توسط نشر آموت و با ترجمه‌ي  آرتميس مسعودي منتشر شده است که مي‌توانيد به‌راحتي آن‌را از سايت کاواک خريداري نماييد. مشاهده کتاب در لينک زير :

https://www.cavack.com/Item/33876

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : جایی,که,خرچنگ‌ها,آواز,می‌خوانند, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 23:39

فروشگاه دي واش بزرگترين مرجع آنلاين فروش ماشين ظرفشويي در ايران ميباشد.

شما ميتوانيد تنها با چند کليک کالاي خود را با کم ترين تعرفه ممکن خريداري نماييد و ان را درب منزل خود تحويل بگيريد...

ظرفشويي وسيله اي بسيار کار آمد ميباشد و با صداي کمي که ايجاد ميکند مزاحمتي در طول مهماني هاي شما و در طول عمليات شستشو براي شما ايجاد نخواهد کرد.از ديگر مزاياي دستگاه اين است که به هنگام شست شوي ظروف نياز به آب بسيار کمي دارد و همين امر باعث ميشود که در مصرف آب صرفه جويي شود و آب هدر نرود.

واققعيت اين است که اين دستگاه براي هر خانواده اي بسيار مفيد مي باشد...

در اين مقاله به معرفي دو برند معروف بازار مي پردازيم :

ماشين ظرفشويي بوش به 8 برنامه شستشو مجهز مي باشد که شامل شستشوي قوي با دماي 70 درجه  ميباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژي و آب طراحي شده است و شستشو در اين دستگاه سريع انجام ميگيرد

اين دستگاه داراي سيستم EmotionLight ميباشد که هنگام بارگيري و تخليه آن دو چراغ پر نور و قوي LED روشن ميشود که به شما نشان ميدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشويي مدل ADP500WH 

يکي ديگر از سيستم هاي هوشمند اين ماشين ظرفشويي سيستم محافظ ظروف شيشه اي ميباشد که به شما اجازه ميدهد ليوان هايي که بزرگ يا بطري هاي شيشه اي و حتي گلدان را در سبد پايين دستگاه جاي دهيد. همچنين اين دستگاه با بهره از سيستم AquaStop شما در برابر آسيب هاي احتمالي محافظت ميکند به طوري که هرگاه در سيستم توسط سنسور هاي دستگاه نشتي آب ديده شد اين سيستم ، ورودي آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب ميشود

نوعي از اين دستگاه  با بدنه سفيد رنگ استيل ضد زنگ همراه با انبوهي از برنامه هاي شستشوي مختلف در بازار جهاني توليد و روانه بازار شده است . نمايشگر LED باريک مشکلي رنگي که در قسمت بالايي اين دستگاه ها قرار گرفته است تمامي اطلاعات شستشو و وضعيت را نشان داده و کاربر با يک نگاه متوجه کليات مي‌شود . اين شرکت  با بکار گيري برنامه هاي شستشوي متفاوت در اين دستگاه توانسته اين امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفي فرقي نميکند چيني ، کريستالي و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه هاي شستشوي مختلف ظروف را به بهترين روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همين خاطر فروش ظرفشويي ال جي در اوايل مقدار قابل توجهي بوده و کاربران زيادي را مجذوب خود کرد . ظرفشويي هاي اين برند در دورنگ سفيد و نقره‌اي توليد و روانه بازار شده است که همانند ساير محصولات جديد مجهز به موتور دايرکت درايور اينورتر بوده که باعث شده ميزان مصرف انرژي را بصورت کاملا بهينه در بياورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابي تنظيم کرده مي‌کند . اين موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌اي کنترل کند تا اين ماشين ظرفشويي ال جي به بهترين شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جي با بکار گيري فناوري هاي جديد و نوين خود توانسته صداي خروجي دستگاه را به کم ترين ميزان ممکن برساند و به همين خاطر باعث شده خريد ماشين ظرفشويي اين مدل به شدت فراگير شود چراکه کاربر مي‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هيچ مزاحمتي به مابقي کارهاي خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفيت 14 نفره خود مي‌تواند تمامي ظروف هاي يک خانواده پرجمعيت را که مهماني هاي زيادي در خانه آنها برگزار مي‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترين شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنين براي اينکه اين کاربر بتواند از ماشين ظرفشويي 14 نفره خود به بهترين شکل ممکن استفاده کند ، سبد هاي قابل تنظيم ارتفاع را مي‌تواند به طور اختصاصي تنظيم کرده کند تا هرنوع ظرفي با هر ابعادي را داخل دستگاه جاي دهد .

جهت تهيه اين محصولات در برندهاي مختلف , رنگ بندي ها و ظرفيت هاي گوناگون با ما در ارتباط باشيد....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نيت خود در ابتداي سفارش از شما مبلغي دريافت نمي کنيم و تمامي مبلغ سفارش پس از تحويل کالا درب منزل از شما دريافت ميگردد.

تمامي محصولات ما داراي گارانتي ويژه تضمين کيفيت مي باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجويان بازار باشيد تا جنس تقلبي را جاي جنس اصلي به شما عزيزان ندهند...

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,دی,واش,بزرگترین,مرجع,آنلاین,فروش,ماشین,ظرفشویی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت: 1:08

فروشگاه دي واش بزرگترين مرجع آنلاين فروش ماشين ظرفشويي در ايران ميباشد.

شما ميتوانيد تنها با چند کليک کالاي خود را با کم ترين تعرفه ممکن خريداري نماييد و ان را درب منزل خود تحويل بگيريد...

ظرفشويي وسيله اي بسيار کار آمد ميباشد و با صداي کمي که ايجاد ميکند مزاحمتي در طول مهماني هاي شما و در طول عمليات شستشو براي شما ايجاد نخواهد کرد.از ديگر مزاياي دستگاه اين است که به هنگام شست شوي ظروف نياز به آب بسيار کمي دارد و همين امر باعث ميشود که در مصرف آب صرفه جويي شود و آب هدر نرود.

واققعيت اين است که اين دستگاه براي هر خانواده اي بسيار مفيد مي باشد...

در اين مقاله به معرفي دو برند معروف بازار مي پردازيم :

ماشين ظرفشويي بوش به 8 برنامه شستشو مجهز مي باشد که شامل شستشوي قوي با دماي 70 درجه  ميباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژي و آب طراحي شده است و شستشو در اين دستگاه سريع انجام ميگيرد

اين دستگاه داراي سيستم EmotionLight ميباشد که هنگام بارگيري و تخليه آن دو چراغ پر نور و قوي LED روشن ميشود که به شما نشان ميدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشويي مدل ADP500WH 

يکي ديگر از سيستم هاي هوشمند اين ماشين ظرفشويي سيستم محافظ ظروف شيشه اي ميباشد که به شما اجازه ميدهد ليوان هايي که بزرگ يا بطري هاي شيشه اي و حتي گلدان را در سبد پايين دستگاه جاي دهيد. همچنين اين دستگاه با بهره از سيستم AquaStop شما در برابر آسيب هاي احتمالي محافظت ميکند به طوري که هرگاه در سيستم توسط سنسور هاي دستگاه نشتي آب ديده شد اين سيستم ، ورودي آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب ميشود

نوعي از اين دستگاه  با بدنه سفيد رنگ استيل ضد زنگ همراه با انبوهي از برنامه هاي شستشوي مختلف در بازار جهاني توليد و روانه بازار شده است . نمايشگر LED باريک مشکلي رنگي که در قسمت بالايي اين دستگاه ها قرار گرفته است تمامي اطلاعات شستشو و وضعيت را نشان داده و کاربر با يک نگاه متوجه کليات مي‌شود . اين شرکت  با بکار گيري برنامه هاي شستشوي متفاوت در اين دستگاه توانسته اين امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفي فرقي نميکند چيني ، کريستالي و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه هاي شستشوي مختلف ظروف را به بهترين روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همين خاطر فروش ظرفشويي ال جي در اوايل مقدار قابل توجهي بوده و کاربران زيادي را مجذوب خود کرد . ظرفشويي هاي اين برند در دورنگ سفيد و نقره‌اي توليد و روانه بازار شده است که همانند ساير محصولات جديد مجهز به موتور دايرکت درايور اينورتر بوده که باعث شده ميزان مصرف انرژي را بصورت کاملا بهينه در بياورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابي تنظيم کرده مي‌کند . اين موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌اي کنترل کند تا اين ماشين ظرفشويي ال جي به بهترين شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جي با بکار گيري فناوري هاي جديد و نوين خود توانسته صداي خروجي دستگاه را به کم ترين ميزان ممکن برساند و به همين خاطر باعث شده خريد ماشين ظرفشويي اين مدل به شدت فراگير شود چراکه کاربر مي‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هيچ مزاحمتي به مابقي کارهاي خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفيت 14 نفره خود مي‌تواند تمامي ظروف هاي يک خانواده پرجمعيت را که مهماني هاي زيادي در خانه آنها برگزار مي‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترين شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنين براي اينکه اين کاربر بتواند از ماشين ظرفشويي 14 نفره خود به بهترين شکل ممکن استفاده کند ، سبد هاي قابل تنظيم ارتفاع را مي‌تواند به طور اختصاصي تنظيم کرده کند تا هرنوع ظرفي با هر ابعادي را داخل دستگاه جاي دهد .

جهت تهيه اين محصولات در برندهاي مختلف , رنگ بندي ها و ظرفيت هاي گوناگون با ما در ارتباط باشيد....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نيت خود در ابتداي سفارش از شما مبلغي دريافت نمي کنيم و تمامي مبلغ سفارش پس از تحويل کالا درب منزل از شما دريافت ميگردد.

تمامي محصولات ما داراي گارانتي ويژه تضمين کيفيت مي باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجويان بازار باشيد تا جنس تقلبي را جاي جنس اصلي به شما عزيزان ندهند...

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : فروش,ماشین,ظرفشویی,ال,جی,و,بوش, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت: 1:06

بهترين تالار عروسي و باغ تالار عروسي را انتخاب کنيم

vjfe_7.jpg

انحوه نتخاب تالارعروسي  و يا باغ تالار يکي از موضاعات مهمي است که جوانان هنگام ازدواج با آن درگير هستند و مي خواهند تالار و باغ تالاري را جهت برگزاري مراسمات خود تدارک ببينيد که علاوه بر قيمت مناسب از کيفيت مناسب هم بهره مند باشد.

در اين مقاله در مورد اينکه چگونه يک تالار و باغ تالار مناسب را انتخاب کنيم صحبت خواهيم کرد.

کيفيت يک تالار عروسي مي تواند براي شما آبرو بخرد و همچنين بي کيفيت بودن يک تالار عروسي مي تواند منجر به ريختن آبروي شما بشود به عنوان مثال فرض کنيد که شما تمام تدارکات مربوط به تالار را چيده ايد اما هنگام شروع مراسم به دليل بي دقتي کارکنان تالار و همچنين ضعف مديريت تالار ممکن است تمام برنامه هاي شما از بين برود.

پس همانطور که مشاهده مي کنيد در مي يابيد که چقدر يک تالار و باغ تالار مي تواند در برگزاري با کيفيت مراسم شما تاثير گذار باشد.

ذکر اين نکته مي تواند براي شما مثمر ثمر باشد که شما مي توانيد بدون دقت تالار خود را انتخاب کنيد اما به ياد داشته باشيد اين کار ممکن است عواقبي براي شما داشته باشد.

با خواندن اين مقاله به صورت کامل از عواقب آن آگاه خواهيد شد و همچنين اطلاعاتي مناسب و عالي مي توانيد در جهت انتخاب يک تالار يا باغ تالار مناسب به دست بياوريد پس در اين مقاله با ما همراه باشيد و اين مقاله را تا انتها مطالعه کنيد تا از اين نکات ارزشمند آگاه شويد.

عوامل مهم در انتخاب تالار و باغ تالار

عوامل مهمي در انتخاب تالار و باغ تالار نقش دارند که در ادامه به توضيح برخي از آنها خواهيم پرداخت.

به ياد داشته باشيد که شما ممکن است که يک شب را در تالار يا باغ تالار گذرانده باشيد اما چندين ماه براي تدارک آن زمان گذاشته ايد پس مي بايست يک تالار خوب و باکيفيت را انتخاب کنيد.

شايد مهمترين موضوع در مورد انتخاب تالار و باغ اين باشد که حتما تعداد مهمانان را متناسب با گنجايش آنجا در نظر بگيريد.

به عنوان مثال اگر شما تعداد زيادي مهمان داشته باشيد اما فضاي کوچکي را براي مراسم خود در نظر گرفته باشيد قطعا با مشکل رو به رو مي شويد يا برعکس اگر فضاي بزرگي را در نظر گرفته باشيد اما تعداد مهمانان شما اندک باشد باز هم براي شما مشکل ايجاد مي شود چرا که در آن زمان ممکن است مهمانان شما به حد کافي رسيده باشند اما چون تالار بزرگ است تعداد مهمان ها به چشم نيايد و تالار خالي به نظر برسد.

موضوع مهم ديگر در رابطه با انتخاب تالار و باغ تالار اين است که حتما در فصول بارشي از چند شب قبل دماي هوا و … را بسنجيد که مبادا در شبي که مراسم عروسي را برگذار مي کنيد امکان بارش وجود داشته باشد.

عوامل متعدد ديگري در انتخاب تالار و باغ تالار تاثير گذار هستند که در زير به صورت مختصر آن ها را نام خواهيم برد!

  • نظافت تالار وباغ تالار
  • نحوه و نوع پذيرايي
  • موقعيت و مکان تالار و باغ
  • دارا بودن پارکينگ
  • دارا بودن امنيت کافي تالار در بخش مربوط به خانم ها

انتخاب بهترين تالار و باغ تالار

براي آنکه بتوانيد بهترين تالار و باغ تالار را انتخاب کنيد مي بايست که براي اين کار کمي وقت بگذاريد و با صبر و حوصله به تالار هاي متعددي برويد و کيفيت آنها را با هم مقايسه کنيد و سپس اقدام به تصميم گيري براي انتخاب آن نماييد.

اما شما مي توانيد کار بهتري را انجام دهيد که علاوه بر صرفه جويي در زمان شما امکان ديدن تالار هاي بيشتري را هم داشته باشيد.

امروزه با پيشرفت تکنولوژي و مهيا شدن بستر اينترنت شما به راحتي مي توانيد در اينترنت جستجو کنيد و وب سايت هاي مربوط به معرفي تالار و باغ تالار و کليه امور مربوط به عروسي را پيدا نموده و سپس با جستجو در آنها نه تنها مي توانيد انواع تالار و باغ تالار را مشاهده کرده بلکه خواهيد توانست امور مربوط به مراسم مانند آتليه عروس، تشريفات پذيرايي، مزون لباس عروس و سفره ي عقد و موارد اين چنيني را نيز در آن وب سايت مشاهده کنيد.

ليست بهترين تالارهاي عروسي تهران را مشاهده نماييد.

هزينه هاي مربوط به تالار و باغ تالار

هزينه هاي مربوط به انتخاب تالار و باغ تالار را از قبل براي خود تعيين کنيد و  مشخص کنيد که در چه رنج قيمتي مي خواهيد مراسم را تدارک ببينيد.

به عنوان مثال هزينه هاي تالار شامل موارد زير نيز مي شود:

  • هزينه ي ورودي
  • هزينه ي گروه موزيک و سرگرمي
  • هزينه ي خدمات
  • هزينه ي تزئينات
  • هزينه ي تشريفات پذيرايي
  • و

انتخاب تالار و باغ تالار

اين ها فقط ممکن است بخشي از اين هزينه ها باشد پس شما مي بايست با دقت موارد مختلف و جزئيات مربوط به انتخاب تالار و باغ تالار را در نظر بگيريد و با يک ديد باز تصميم گيري به انتخاب نماييد.

همچنين برخي از تالارها سالن زيبايي و آتليه  را به شما پيشنهاد مي دهند ولي فراموش نکنيد اين شما هستيد که بايد تصميم نهايي را در خصوص تمام موارد مرتبط با عروسي خود بگيريد.

در انتها به عنوان نکته ي پاياني اين را به ياد داشته باشيد که شما بهترين شب زندگي خود را قرار است در يک تالار بگذرانيد پس سعي کنيد که با کيفيت ترين آن را نسبت به بودجه خود انتخاب کنيد.

ليست بهترين باغ تالارهاي عروسي تهران را مشاهده نماييد.

 

منبع: بياتو عروسي

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : بهترین,تالار,عروسی,و,باغ,تالار,عروسی,را,انتخاب,کنیم, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 9:49

نکاتي مهم براي برگزاري بهتر مراسم عروسي

باغ تالار دشت شقايق 4

برگزاري يک مراسم عروسي خوب و منظم نياز به برنامه ريزي  درست بر اساس بودجه  و شرايط اثر گذار دارد.

برگزاري مراسم عروسي با تشريفات مختلفي انجام ميشود و عوامل کثيري در هر چه بهتر برگزار شدن آن دخيل هستند. از انتخاب لباس عروس و داماد گرفته تا تالار و منوي شام، همه و همه دست به دست هم ميدهند تا خاطره اي به ياد ماندني را در اذهان ثبت کنند.

 ما در اين مقاله نکاتي را در جهت هرچه بهتر برگزار نمودن مراسم عروسي مطرح ميکنيم .

  تقويم

بهتر است چندين تاريخ براي خود مشخص کنيد و در هر تاريخي يکي از کارهاي مربوط به عروسي تان را انجام بدهيد .سعي کنيد تمام کارها را در ماه پاياني انجام داده تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسي کاسته شود  و هر هفته برنامه ريزي خود را بروز و يا  مرور نماييد

 انعطاف پذير باشيد

معمولا براي برگزاري عروسي ، عروس و داماد هر کدام خواسته  و نظرات متفاوتي در نحوه برگزاري مراسم يا برخي از جزييات عروسي مانند انتخاب تالار يا باغ عروسي ، منوي غذايي و ...  دارند .هميشه سعي کنيد با هم مشورت کنيد و تمامي دلايلتان را براي هم بازگو کنيد اينگونه بيشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهيد کرد و در آخر بايد بتوانيد در برابر تغيرات انعطاف پذير باشيد.

  تقسيم وظايف

 

برخي از کارها مثل انتخاب لباس عروس و سالن زيبايي  صرفا بر عهده عروس است  و برخي از کارها بر عهده داماد مي باشد.

عروس و داماد بايد هردو مسوليتي را به عهده گيرند و در انجام کارها شريک شوند و در جريان کامل کارها قرار گيرند.به طور کلي در مواردي  مثل انتخاب آتليه عروس ، ماشين عروس ، کارت عروسي و ... بهتر است  تقسيم وظايف شود و پس از انتخاب موارد براي قطعي شدن  عروس و داماد به اتفاق يکديگر آن را بررسي و تاييد نمايند.

 فهرست ذخيره مهمانان

يک ليستي از مهمان ها را براي خود تهيه کنيد بعلاوه يک ليست اضافه براي مهمان هاي رزروي هم داشته باشيد هميشه در نظر داشته باشيد که اين ليست ها نوسان دارد يعني ممکن است به تعداد مهمان هاي شما افزوده و يا بلعکس کم بشود براي اين کار بهتر است يه فهرست جايگزيني تهيه نماييد تا بتوانيد مهمان هاي رزروي را در صورت لزوم جايگزين کنيد .

غذا را ابتدا خودتان امتحان کنيد

مطمئنا يکي از ملاک‌هاي انتخاب مکان برگزاري، کيفيت و قيمت سرويس‌هايي است که به مهمانان‌تان ارائه مي‌دهد. توجه داشته باشيد اين قيمت‌ها شامل ورودي سالن به تعداد مهمانان، پذيرايي بدو ورود، پذيرايي در طول زمان مراسم و شام مي‌شود.

قبل از اين‌که براي شام عروسي سفارش غذا بدهيد منو غذايي موسسه برگزار‌کننده را به دقت مطالعه کنيد. بهتر از مطالعه اين است که اين غذاها را امتحان کنيد. يعني يک بار بدون آن‌که مسئولان اين موسسه متوجه شوند و به‌صورت کاملا نامحسوس از انواع غذاهايي که مي‌خواهيد يک پرس سفارش دهيد. در اين راستا ميتوانيد ليست بهترين تالارهاي عروسي تهران  را مشاهده نماييد.

تهيه شيريني و ميوه مراسم

از آنجايي که شما بهتر سليقه و ذائقه مهمانانتان را ميدانيد بهتر است که تهيه شيريني و ميوه را خودتان برعهده بگيريد و اين کار را به مسئول تالار يا باغ عروسي واگذار نکنيد. بسته به کيفيت تالار ممکن است کيفيت ميوه و شيريني که آن مجموعه تهيه ميکند متفاوت باشد.

زياده روي نکنيد

موسسات برگزار‌کننده مجالس، خدمات متفرقه زيادي ارائه مي‌دهند از بادکنک آرايي گرفته تا اجاره کردن هلي‌کوپتر و کالسکه طلايي و ليموزين. شما اندازه جيب و موجودي حساب بانکي‌تان را مي‌دانيد نه آن‌ها. پس با حساب و کتاب جلو برويد   و بهتر است براي شروع زندي مشترک زير بار قرض و وام زيادي نرويد.

منبع: بياتو عروسي

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نکاتی,مهم,برای,برگزاری,بهتر,مراسم,عروسی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 9:46

عنوان : خريد کولرگازي مدل Vivace-AS19VB سامسونگ

توضيحات :

 

کولرگازي مدل Vivace-AS19VB از دستگاه هاي تهويه هواي با کيفيت و مطبوع و خنک کننده هوا ميباشد که توسط سامسونگ طراحي و توليد شده است ، ضمن اين که اين محصول فقط در حالت سرمايش ميباشد و مانند تمامي دستگاه ها داراي دو بخش داخلي و خارجي ميباشد که بخش داخلي وظيفه وزش باد خنک و بخش خارجي دستگاه نيز وظيفه خنک نمودن گاز دستگاه را دارد که بخش داخلي با طراحي مشکي و کاربر پسند خود که با ترکيب رنگ مشکي و نقره اي ، زيبايي بي نظيري را به محصول افزوده است و در عين حال نيز داراي عملکردي فوق العاده در سرمايش ميباشد. برق مصرفي اين دستگاه به صورت تک فاز ميباشد.کولر گازي سامسونگ در اين مدل با داشتن فيلتري در پنل داخلي خود باعث ميشود که هواي خروجي از دستگاه با کيفيت باشد. اين مدل از دستگاه ها داراي قدرت پرتاب باد بالا در متراژ هاي طولاني ميباشد که فضاي محيط را ميتواند به خوبي پوشش دهد. همچنين با داشتن ريموت کنترل براي تنظيم راحت تر و بهتر دستگاه نيز بسيار در اين مدل مهم ميباشد. صدايي که از اين پنل به خصوص پنل داخلي در سرعت هاي متفاوت با دور هاي بالا و پايين ايجاد ميشود کمي متفاوت است اما به صورت کلي هيچکدام براي شما آزاري نخواهد داشت. کمپرسور روتاري UTR که در اين کولر گازي ارزان استفاده شده است قابليت کار کرد فوق العاده و موثر را تا دماي ?? درجه سانتي گراد دارد. همچنين در اين کولر گاز ديواري براي سيستم سرمايش سريع از Turbo Cooling استفاده ميشود که فقط براي اين مدل در نظر گرفته شده است. در سري محصولات اين مدل از دستگاه ها ، بهره گيري از فيلتر هاي گوناگون باعث شده است که ويروس ها و باکتري ها به صورت کامل از بين بروند.اين دستگاه ميتواند انتخاب مناسبي براي مکان زندگي خانواده شما باشد و ميتواند آرامش را براي شما فراهم نمايد.

کولر مدل Vivace-AS19VB

منبع : کولرگازي مدل Vivace-AS19VB

 

جهت تهيه اين محصول به سايت فروش کولرگازي ما مراجعه نماييد و از تخفيفات ويژه ما بهره مند شويد , همچنين جهت دريافت مشاوره ميتوانيد با پشتيبانان ما در ارتباط باشيد:

09189744919 - 09368713408

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : خرید,کولرگازی,مدل,Vivace,AS19VB,سامسونگ, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 202 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 0:34

عنوان : خريد کولرگازي مدل Vivace-AS19VB سامسونگ

توضيحات :

 

کولرگازي مدل Vivace-AS19VB از دستگاه هاي تهويه هواي با کيفيت و مطبوع و خنک کننده هوا ميباشد که توسط سامسونگ طراحي و توليد شده است ، ضمن اين که اين محصول فقط در حالت سرمايش ميباشد و مانند تمامي دستگاه ها داراي دو بخش داخلي و خارجي ميباشد که بخش داخلي وظيفه وزش باد خنک و بخش خارجي دستگاه نيز وظيفه خنک نمودن گاز دستگاه را دارد که بخش داخلي با طراحي مشکي و کاربر پسند خود که با ترکيب رنگ مشکي و نقره اي ، زيبايي بي نظيري را به محصول افزوده است و در عين حال نيز داراي عملکردي فوق العاده در سرمايش ميباشد. برق مصرفي اين دستگاه به صورت تک فاز ميباشد.کولر گازي سامسونگ در اين مدل با داشتن فيلتري در پنل داخلي خود باعث ميشود که هواي خروجي از دستگاه با کيفيت باشد. اين مدل از دستگاه ها داراي قدرت پرتاب باد بالا در متراژ هاي طولاني ميباشد که فضاي محيط را ميتواند به خوبي پوشش دهد. همچنين با داشتن ريموت کنترل براي تنظيم راحت تر و بهتر دستگاه نيز بسيار در اين مدل مهم ميباشد. صدايي که از اين پنل به خصوص پنل داخلي در سرعت هاي متفاوت با دور هاي بالا و پايين ايجاد ميشود کمي متفاوت است اما به صورت کلي هيچکدام براي شما آزاري نخواهد داشت. کمپرسور روتاري UTR که در اين کولر گازي ارزان استفاده شده است قابليت کار کرد فوق العاده و موثر را تا دماي ?? درجه سانتي گراد دارد. همچنين در اين کولر گاز ديواري براي سيستم سرمايش سريع از Turbo Cooling استفاده ميشود که فقط براي اين مدل در نظر گرفته شده است. در سري محصولات اين مدل از دستگاه ها ، بهره گيري از فيلتر هاي گوناگون باعث شده است که ويروس ها و باکتري ها به صورت کامل از بين بروند.اين دستگاه ميتواند انتخاب مناسبي براي مکان زندگي خانواده شما باشد و ميتواند آرامش را براي شما فراهم نمايد.

کولر مدل Vivace-AS19VB

منبع : کولرگازي مدل Vivace-AS19VB

 

جهت تهيه اين محصول به سايت فروش کولرگازي ما مراجعه نماييد و از تخفيفات ويژه ما بهره مند شويد , همچنين جهت دريافت مشاوره ميتوانيد با پشتيبانان ما در ارتباط باشيد:

09189744919 - 09368713408

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : خرید,کولرگازی,مدل,Vivace,AS19VB,سامسونگ, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 186 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 0:32

کانال لينکدوني تلگرام وظيفه انتشار لينک گروه هاي تلگرام را بر عهده دارد.

شما مي توانيد با عضويت در کانال لينکدوني تلگرام ليست تمام گروه هاي تلگرامي را داشته باشيد.

در اين لينکدوني بزرگ تلگرام لينک تمام گروه هاي تلگرامي به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد.

در اين گروه لينک گروه چت تلگرام و گروه گپ تلگرام منتشر مي شود.

کانال لينکدوني تلگرام لينک گروه هاي دختر و پسر هم منتشر مي کند.

شما مي توانيد با عضويت در اين لينکدوني تلگرام صاحب لينک تمام گروه هاي تلگرامي بشيد.

اين لينکدوني روزانه گروه هاي زيادي را منتشر مي کند و تقريبا روزي 80 گروه تلگرام مختلف ثبت مي کند.

شما هم اگر گروه تلگرام داريد مي توانيد در اين لينکدوني براي افزايش ممبر واقعي ثبت کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : کانال,لینکدونی,تلگرام, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 11:10

کانال لينکدوني تلگرام وظيفه انتشار لينک گروه هاي تلگرام را بر عهده دارد.

شما مي توانيد با عضويت در کانال لينکدوني تلگرام ليست تمام گروه هاي تلگرامي را داشته باشيد.

در اين لينکدوني بزرگ تلگرام لينک تمام گروه هاي تلگرامي به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد.

در اين گروه لينک گروه چت تلگرام و گروه گپ تلگرام منتشر مي شود.

کانال لينکدوني تلگرام لينک گروه هاي دختر و پسر هم منتشر مي کند.

شما مي توانيد با عضويت در اين لينکدوني تلگرام صاحب لينک تمام گروه هاي تلگرامي بشيد.

اين لينکدوني روزانه گروه هاي زيادي را منتشر مي کند و تقريبا روزي 80 گروه تلگرام مختلف ثبت مي کند.

شما هم اگر گروه تلگرام داريد مي توانيد در اين لينکدوني براي افزايش ممبر واقعي ثبت کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : کانال,لینکدونی,تلگرام, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 11:07

هزينه ارتودنسي از جمله مواردي است که عوامل متفاوتي تاثير مي‌پذيرد؛ به همين دليل مشخص کردن حداقل هزينه ارتودنسي، مقدور نيست. از سويي هزينه  ارتودنسي دندان در سال 98 نسبت به سال 97، شاهد تغييراتي متناسب  با افزايش ارزش ارزهايي همچون دلار بوده است.  در برخي بيماران، تنها نياز به ارتودنسي فک بالا يا فک پايين است؛ و هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين هم به صورت جداگانه و هم بايکديگر، سنجيده  مي‌شوند. برخي بيماران که تحت پوشش  بيمه تامين اجتماعي هستند، از اين امکان برخوردار هستند که بتوانند هزينه ارتودنسي کمتري نسبت به افرادي که تحت پوشش بيمه نيستند بپردازند. با ما در اين مقاله همراه شويد  تا به شرح کامل عوامل اثرگذار بر «قيمت ارتودنسي» بپردازيم.

 

جالب است بدانيد پيرامون «هزينه ارتودنسي» يا «قيمت ارتودنسي» عبارات زير نيز جسجتو مي‌شوند:

  • حداقل هزينه ارتودنسي
  • هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين
  • هزينه ارتودنسي دندان در سال 98
  • هزينه ارتودنسي دندان در سال 97
  • هزينه ارتودنسي ديمون
  • هزينه ارتودنسي دکتر قريشي
  • هزينه ارتودنسي با بيمه تامين اجتماعي
  • هزينه ارتودنسي در سال 98

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که در بخش اول براي شما شرح داديم، هزينه ارتودنسي به موارد متفاوتي بستگي دارد. ما در ادامه به شرح مختصر هر يک از عوامل اثرگذار بر هزينه ارتودنسي يا قيمت ارتودنسي پرداخته‌ايم.

  • بيمه‌اي که تحت پوشش آن هستيد: در صورتي که تحت پوشش بيمه‌هاي متفاوت از جمله تامين اجتماعي يا بيمه تکميلي هستيد، بيمه بخشي از هزينه‌هاي درمان ارتودنسي شما را خواهد پرداخت.
  • ارتودنسي فک بالا يا پايين: در برخي موارد، بيماران تنها نياز به ارتودنسي فک بالا يا پايين دارند و نياز به ارتودنسي هر دو فک نيست. در چنين مواردي، هزينه ارتودنسي هر فک، به صورت مستقل محاسبه مي‌شود.
  • نوع ارتودنسي: يکي از مهم‌ترين عوامل اثرگذار بر هزينه ارتودنسي، نوع ارتودنسي‌اي است که برمي‌گزينيد. به صورت معمول ارتودنسي نامرئي به نسب ارتودنسي مرئي داراي هزينه بيشتري است؛ و اين مورد براي ارتودنسي متحرک نسبت به ارتودنسي ثابت نيز صدق مي‌کند. در ارتودنسي نامرئي، الاينرهاي به کار رفته، در لابراتورهاي خارج از کشور تهيه مي‌شوند و اين موجب افزايش قيمت اين نوع از ارتودنسي مي‌شود.
  • جنس ارتودنسي: جنس براکت‌هايي که براي ارتودنسي به کار مي‌رود، عامل ديگري براي افزايش قيمت ارتودنسي است. به صورت معمول، براکت‌هاي فلزي داراي قيمت کمتري نسبت به براکت‌هاي سراميکي سفيد رنگ هستند.

 

حداقل هزينه ارتودنسي:

همان طور که مشاهده نموديد، حداقل هزينه ارتودنسي از عوامل متفاوتي اثر مي‌پذيرد و يک عامل به صورت مستقيم بر قيمت ارتودنسي اثرگذار نيست. به همين دليل به صورت دقيق نمي‌توان حداقل هزينه ارتودنسي را مشخص نمود.

 

اميدواريم اين مقاله که پيرامون «هزينه ارتودنسي» و «قيمت ارتودنسي» بود، براي شما مفيد واقع شود.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : • هزینه,ارتودنسی,فک,بالا,و,پایین, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 434 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 9:47

ارتودنسي، يکي از روش‌هاي بهبود قرارگيري دندان‌ها در دهان است که به روش‌هاي متفاوتي از جمله هدگير، ارتودنسي متحرک يا ثابت و ارتودنسي مرئي يا نامرئي صورت مي‌پذيرد. از جمله نگراني‌هاي بيماران در پيش از شروع درمان  ارتودنسي، عوارض ارتودنسي و مشکلات بعد از ارتودنسي است. مراحل ارتودنسي بزرگسالان نيز همانند مراحل  ارتودنسي براي کودکان است، با اين تفاوت که در ارتودنسي کودکان، با توجه به مستحکم نشدن استخوان‌هاي فک، با راحتي بيشتري مي‌توان چينش دندان‌ها را به حالت مطلوب رساند. يکي از مواردي که درمان ارتودنسي را خوشايند مي‌کند، توانايي انتخاب بيمار از ميان ارتودنسي‌هاي رنگي موجود است (براکت‌هاي فلزي رنگي). با ما همراه بمانيد تا به شرح «ارتودنسي» و مفاهيم مرتبط با آن بپردازيم.

 

جالب است بدانيد در کنار «ارتودنسي»، عبارات زير نيز جستجو مي‌شود:

  • عوارض ارتودنسي
  • مشکلات بعد از ارتودنسي
  • فيلم ارتودنسي دندان
  • مراحل ارتودنسي بزرگسالان
  • ارتودنسي رنگي
  • ارتودنسي قبل و بعد
  • معايب ارتودنسي
  • ارتودنسي متحرک

 

ارتودنسي چيست؟

ارتودنسي يکي از شاخه‌هاي رشته‌ي دندانپزشکي است که  در سعي بر ايجاد چينش مطلوب متناسب با استخوان فک و لثه فرد مي‌شود. کلمه «ارتودنسي»، خود از دو کلمه ارتو و دنسي تشکيل شده است. از جمله مواردي که چينش  نامطلوب دندان‌ها به همراه دارند، اثرگذاري بر روابط اجتماعي، جويدن غذا، اختلال در قرار گرفتن دندان‌هاي فک بالا و فک پايين بر روي يکديگر و ... اشاره نمود.

 

عوارض ارتودنسي

يکي از نگراني‌هايي که بيماران براي درمان ارتودنسي دارند، عوارض ارتودنسي است. از جمله عوارض ارتودنسي مي‌توان  به پوسيدگي دندان، لق شدن دندان‌ها و ... اشاره نمود؛ اما در اين ميان بايد توجه کرد که اگر متخصص ارتودنسي‌اي که برمي‌گزينيد داراي مهارت و سابقه کار در اين حوزه است، با خيالي آسوده مي‌توانيد بدون ايجاد شدن مشکل پس از ارتودنسي، درمان خودتان را آغاز کنيد.

 

مراحل ارتودنسي بزرگسالان:

در اولين جلسه متخصص ارتودنسي، با چکاپ کامل دندان‌هاي شما، گزينه‌هايي که پيش روي شما است را شرح مي‌دهد. در موارد معدودي، ارتودنسي پاسخگو نيست و بايد به جراحي فک و ايجاد تغييرات در استخوان‌هاي فک و سپس ارتودنسي پرداخت. در موارد ديگري، هدگير بخشي از فرايند بخشي از فرايند درمان را شکل مي‌دهد.

در قدم بعد، شما مي‌توانيد از ميان متدهاي متفاوت ارتودنسي که شامل مواردي مانند ارتودنسي متحرک، ثابت، مرئي و نامرئي مي‌شود، دست به انتخاب بزنيد.

اينک متخصص ارتودنسي براي شما، دو نوع عکس برداري متفاوت OPG و لنترال سفالومتري مي‌نويسد تا بررسي دقيق وضعيت سلامتي دهان شما و همچنين شکل استخوان‌هاي فک شما بپردازد.

در انتها، متخصص ارتودنسي به قرار دادن براکت‌هاي بر روي دندان شما مي‌پردازد و با اتصال براکت‌ها به يکديگر، در طي مدت زمان 6 تا 18 ماه، درمان شما را به پايان مي‌رساند.

 

سخن پاياني:

اميدواريم اين مقاله که پيرامون «ارتودنسي» بود، براي شما مفيد واقع شود.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : ارتودنسی,یکی,از,روش‌های,بهبود,قرارگیری,دندان‌ها, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 9:45

اهميت برنامه ريزي امروزه براي همه مشخص شده است و ما نياز به برنامه ريزي موفق داريم. برنامه ريزي کاري يا برنامه ريزي در زندگي شخصي فرقي ندارد اهداف برنامه ريزي همگي براي رشد و پيشرفت ما قرار دارند. برنامه ريزي در مديريت براي رشدن يک کسب کار است و برنامه ريزي در زندگي شخصي  براي بهتر شدن خودمان نسبت به گذشته است.

اگر شما با مشاورين برنامه ريزي صحبت کرده باشيد و از آن‌ها بپرسيد بيشترين مشکل و پرسش مردم در مورد برنامه ريزي چيست بايد پاسخي مانند اين‌ها به شما بدهند.

مردم بيشتري امروزه نگران برنامه ريزي کاري خود هستند.

سوال ميپرسند که براي برنامه ريزي موفق چه کارهايي بايد انجام دهند؟

براي خود يک جدول برنامه ريزي زندگي درست مي‌کنند.

مي‌خواهند حتما به اهداف برنامه ريزي خود برسند.

براي برنامه ريزي در زندگي شخصي خود مشکلات زيادي دارند.

مراحل برنامه ريزي را مي‌پرسند ولي به آن عمل نمي‌کنند.

ما در ادامه ميخواهيم به تک تک اين مشکلات بپردازيم تا شما مانند مراجعين به مشاوره نباشيد و اصلا برنامه ريزي براي شما به قدري ساده شود که مشاوره نرويد و بريا برنامه ريزي کاري يا برنامه ريزي در زندگي شخصي نيازي به مشاور نداشته باشيد.

 

برنامه ريزي کاري

برنامه ريزي براي کاري يکي از بهترين کارهايي است که مي‌تواند آينده کاري شما چه در قالب يک فرد و چه در قالب يک کسازمان را مشخص کند. شما با داشتن برنامهريزي کاري مي‌توانيد تمامي اهداف خود را مشخص کرده و به نقطه ايي که ميخواهيد برسيد دست بيابيد.

از نکات مهم در برنامه ريزي کاري شناخت منابع موجود است. منابع موجود در برنامه ريزي کاري شامل پول، نيروي انساني، زمان کار، رقبا و... مي‌باشد.

براي برنامه ريزي کاري درست شما مي‌بايستي با در نظر گرفتن اهداف و خواسته‌ها ريخته شود. برنامه ريزي در مديريت به گونه‌اي مرزهاي مشتريکي با برنامه ريزي کاري دارد. شما بايستي اهداف و خواسته‌هاي خود را مشخص کرده و با در نظر گرفتن نقطه‌اي که الان هستيد و نقطه‌اي که ميخواهيد برسيد شروع به حرکت کنيد.

 

برنامه ريز در زندگي شخصي

از مهم ترين اهداف برنامه ريزي رشد شخصي و رسيدن به هدف‌اي شخصي است. شما با درست کردن يک جدول برنامه ريزي زندگي مي‌توانيد به سادگي کار هايي که نياز به انجام آن‌ها داريد تا به اهداف خود برسيد را بنويسيد.

در برنامه ريزي موفق براي برنامه ريزي در زندگي شخصي يک نکته مهم است و اين آن است که بدانيم اکنون در چه نقطه‌اي در زندگي ايستاده‌ايم. شما بايد دقيقا بدانيد از چه نقطه‌اي در زندگي خود مي‌خواهيد حرکت کنيد و به چه نقطه‌اي برسيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : که,برای,برنامه,ریزی,موفق,چه,کارهایی,باید,انجام,دهند؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت: 12:35

لینک دوستان

خبرنامه